راهنمای ثبت نام

صفحه اصلی > راهنمای ثبت نام



مراحل ثبت نام:
1- دریافت و تکمیل فرم ثبت نام فردی یا سازمانی و ارسال نامه معرفی نفرات(ویژه مشتریان سازمانی و حقوقی)
2- واریز هزینه ثبت نام مطابق با جدول هزینه های ثبت نام
3- ارسال فرم تکمیل شده ثبت نام، فیش واریزی و تصویر کارت دانشجویی(ویژه دانشجویان) به دبیرخانه همایش از طریق فکس، ایمیل و یا پست
4- اخذ تأییدیه دریافت مدارک ثبت نام شامل فرم ثبت نام، فیش واریزی و کد ثبت نام از دبیرخانه همایش


جدول هزینه های ثبت نام:

شرکت ها و سازمان هایی که بیش از 3 نفر را جهت حضور در همایش معرفی نمایند از تخفیف 10% در هزینه های ثبت نام برخوردار خواهند بود.

شماره حساب جهت واریز هزینه های ثبت نام:

فرم ثبت نام:
جهت دریافت فرم ثبت نام اینجا را کلیک نمایید.

در صورت داشتن هر گونه سوال درباره ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر با دبیرخانه همایش به شماره 88202424 داخلی 5 و یا پشتیبانی آنلاین همایش تماس بگیرید.

توضیحات و سایر موارد مهم:
1- هزینه اعلام شده در جدول هزینه های ثبت نام با احتساب 9درصد مالیات بر ارزش افزوده و خالص می باشد.
2- هزینه ثبت نام شامل حضور در همایش و استفاده از تمامی سخنرانی ها، بسته آموزشی همایش، لوح فشرده مجموعه مقالات، گواهینامه آموزشی و پذیرایی میان وعده و نهار در طول برگزاری زمان همایش می باشد.
3- کارت ورود کلیه ثبت نام کنندگان در روز و محل برگزاری همایش بر اساس کدهای ثبت نام توزیع می گردد.
4- ثبت نام کنندگان گرامی در صورت تمایل به انصراف از حضور در همایش باید حداقل 10 روز قبل از تاریخ برگزاری مراتب را به صورت کتبی به دبیرخانه همایش اعلام نمایند. شایان ذکر است دبیرخانه تنها در صورت دریافت نامه رسمی و موعد مقرر قادر به عودت 70% مبلغ پرداختی خواهد بود.
5- سیستم پاسخگویی آنلاین همایش در تمامی ساعات آماده پاسخگویی به سوالات احتمالی متقاضیان حضور در همایش می باشد.